Genç Kartal uçuracak

Quaresma, Medel, Gökhan Töre, Mustafa Petmemek, Tolga Zengin gibi isimleri gönderen yönetim yeni transferleri gençlerden tercih edince takımın yaş ortalaması da düştü.

Türkiye'de 2019-20 sezonu birinci transfer ve tescil dönemi sona erdi. Beşiktaş bu dönemde kadrosunu Elneny, Ruiz, Rebocho, Douglas, N'Koudou, Boyd ve Diaby gibi isimlerle güçlendirdi. Siyah-beyazlılar buna karşın Medel, Quaresma, Aras, Gökhan Töre, Larin, Pektemek, Adriano, Sedat Şahintürk, Alpay Çelebi, Mirin, Tolga Zengin ve Kagawa ile yollarını ayırdı. Gerçekleşen bu transferler sonrası siyah-beyazlıların yaş ortalaması 29.8'den 26.9'a düştü.
SADECE RUİZ 30 YAŞINDA
Siyah beyazlıların bu sezon yaptığı 8 transferde yaş ortalaması 26.5 oldu. 30 yaşındaki Ruiz yaş ortalamasını yükseltirken, N'Koudou, Boyd ve Rebocho'nun 24 yaşında olması dikkat çekti. Geçtiğimiz sezon 29.8 yaş olan maça göre yaş ortalamasının; Karius (26) - Douglas (29), Vida (30), Ruiz (30), Rebocho (24) - Elneny (27), Dorukhan (23), Ljajic (27) - Diaby (28), N'Koudou (24) ve Burak (34) ideal 11'iyle oynamaya başladığı zaman yaş ortalaması 27.4'e inecek
SADECE SANTRFOR ALINMADI
UEFA Avrupa Ligi, Süper Lig ve Türkiye Kupası olmak üzere 3 kulvarda yarışacak Beşiktaş'ta dar rotasyon olan bölgelere takviye yapılmadı. Özellikle gol yollarında Burak Yılmaz'ın sakatlığı tüm hesapları alt üst ederken, onun yerini doldurabilecek bir golcü alınmadan transfer sezonunun kapanması camiada şaşkınlıkla karşılandı.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.