Paralar nerede?

Ekolig raporuna göre Beşiktaş, son 4 sezonda 2 milyar 196 milyon TL gelir elde etti. Buna rağmen borcun büyük artış göstermesi tartışmalara neden oldu.

Passolig her sezon yayınladığı Ekolig raporunu açıkladı. Rapora göre Beşiktaş son 4 sezonda toplam 2 milyar 196 milyon TL gelir elde etti. Kara Kartal'ın elde ettiği gelirlerin %40'lık (885.484.865 TL) payı Ticari Gelirler (Sponsorluk,Reklam, İsim Hakkı ve Ürün Satış ve Spor Toto Hakedişleri) gelirken ikinci büyük gelir %24'lük (522.887.259 TL) kısımla Naklen Yayın Havuzu Gelirleri izledi. Üçüncü sırada bulunan %21 (468.014.368 TL) Kısım ise Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi gelirleri olurken son sırada %15'lik (320.109.480 TL) kısım ile maç günü gelirleri izledi. Raporun internette paylaşılmasının ardından Beşiktaş'ın elde ettiği tüm gelire rağmen borcunun giderek artması yeniden gündeme oturdu. Bilindiği üzere Beşiktaş taraftarları artan borçla ilgili olarak eski yönetimi suçlayıp, sosyal medyada 'ParalarNerede' hashtag'leri açıp tepki göstermişlerdi.

SON 4 SEZONDA KASAYA GiREN PARA: 2 Milyar 196 Milyon TL

NAKLEN YAYIN HAVUZU GELİRLERİ (ZİRAAT TÜRKİYE KUPASI GELİRLERİ DAHİL): 522.887.259 TL

TİCARİ GELİRLER (SPONSORLUK, REKLAM, İSİM HAKKI VE ÜRÜN SATIŞ, SPOR TOTO HAKEDİŞLERİ: 885.484.865 TL

ŞAMPİYONLAR LİGİ VE UEFA AVRUPA LİGİ GELİRLERİ: 468.014.368 TL

MAÇ GÜNÜ GELİRLERİ (BİLET VE KOMBİNE SATIŞ GELİRLERİ): 320.109.480 TL

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.