UEFA Avrupa Ligi'nde şampiyonluk oranları belli oldu! Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray...

UEFA Avrupa Ligi'nde şampiyonluk oranları belli oldu. Bu sezon UEFA Avrupa Ligi'nde boy gösterecek olan Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray'ın da şampiyonluk ihtimalleri açıklandı. İşte takımlarımızın sıralaması... | Son dakika spor haberleri (BJK FB GS spor haberi)

Bu sezon ilk kez lig usülüyle oynanacak UEFA Avrupa Ligi'nde kuralar çekildi.

Temsilcilerimiz Beşiktaş ve Fenerbahçe, Galatasaray'ın rakipleri belli oldu.

Beşiktaş'ın rakipleri: Eintracht Frankfurt, Ajax, Maccabi Tel Aviv, Olimpik Lyon, Malmö, Bodo/Glimt, Athletic Bilbao ve Twente

Fenerbahçe'nin rakipleri: Slavia Prag, Manchester United, Olimpik Lyon, AZ Alkmaar, Union Saint-Gilloise, Midtjylland, Atletic Bilbao ve Twente

Galatasaray'ın rakipleri: Tottenham, Ajax, PAOK, AZ Alkmaar, Dinamo Kiev, Malmö, Elfsborg, RFS

Öte yandan UEFA Avrupa Ligi'nde şampiyonluk oranları da açıklandı.

Galatasaray'ın grubunda yer alan Totttenham şampiyonluğun en büyük adayı olarak gösterildi.

Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş'ın şampiyonluk ihtimalleri belli oldu.

İŞTE UEFA AVRUPA LİGİ'NDE ŞAMPİYONLUK ORANLARI;

1- Totttenham 5.2

2- Manchester United: 5.6

3- Roma: 8.4

4- Athletic Bilbao: 11

4- Porto: 11

4- Real Sociedad: 11

5- Lazio: 14

6- Eintracht Frankfurt: 19

7- Fenerbahçe: 19

7- Galatasaray: 19

7- Lyon: 19

7- Nice: 19

8- Ajax: 23

8- Olympiakos: 23

9- AZ Alkmaar: 30

9- Hoffenheim: 30

10- Beşiktaş: 35

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.