Fenerbahçe tribünde Beşiktaş’ı geçti

Yeni yılın ilk derbisinde yarın Dolmabahçe’de Beşiktaş’ın konuğu olacak olan Fenerbahçe, tribün rakamlarında ezeli rakibini geride bıraktı. Sarı-lacivertliler, bu sezon seyirci ortalamasını yüzde 15 arttırarak 22 hafta sonunda iç sahada 35 bin 652 taraftar ortalamasına ulaştı.

Spor Toto Süper Lig'de ilk 22 haftada 2 milyon 800 bin futbolsever, stadyumdan karşılaşmaları takip etti. 2019 yılının ilk derbi karşılaşması olan Beşiktaş-Fenerbahçe müsabakası öncesinde tribün rakamları göz önüne alındığında performans anlamında beklentilerin uzağında kalan Fenerbahçe, tribünde ezeli rakibi Beşiktaş'ı geçmeyi başardı. Fenerbahçe geçen sezon 29 bin 35 olan seyirci ortalamasını yüzde 15 artırarak bu sezon ilk 22 hafta itibariyle iç saha maçlarını ortalama 35 bin 652 taraftarı önünde oynadı.
KART SATIŞLARINDA DA KANARYA BİR ADIM ÖNDE
Bu sezon Passolig kart satışlarında ivme yakalayan Fenerbahçe, geçen sezon 698 bin 589 olan kart satış adedini yüzde 15 artışla 806 bin 601'e yükseltti ve ikinci basamaktaki yerini sağlamlaştırdı. Siyah-beyazlılar ise Passolig Kart Ligi'nde üçüncü sırada yer aldı. Geçen sezon sonunda 647 bin 48 olan Beşiktaş Passolig Kart sayısı bu sezon yüzde 10 artış göstererek 714 bin 779'a ulaştı. Passolig Kart Ligi'nde zirvede Galatasaray (865 bin 109) yer alıyor.
BEŞİKTAŞ SEYİRCİ SAYISINI KORUDU
Geçen sezon iç saha maçlarında 29 bin 562 seyirci ortalaması yakalayan Beşiktaş, bu çizgisini korudu. Siyah-beyazlılar bu sezon küçük bir yükselişle maçlarını ortalama 29 bin 975 taraftara oynadı.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.