Fenerbahçe'de 50 milyon Euro'luk hüsran! Geçen sene mumla aranıyor

Son dakika spor haberi: Fenerbahçe, hem Süper Lig'de hem de Avrupa Ligi'nde istediği sonuçları alamıyor. Bu başarısız sonuçlarından ardından sarı-lacivertli taraftarlar büyük tepki gösteriyor. Şimdi ise Kanarya için flaş bir gerçek ortaya çıktı. İşte detaylar... (FB spor haberi)

Fenerbahçe'de işler son haftalarda hiç iyi girmiyor.

Sarı-lacivertli ekip son olarak Süper Lig'in 17. haftasında deplasmanda Eyüpspor ile 1-1 berabere kalarak 2 puan kaybetti.

Fenerbahçe'de tartışmaların hedefinde yönetim ve teknik heyet bulunurken Jose Mourinho hakkındaki eleştiriler de dozunu arttırmaya başladı.

Fotomaç'ın haberine göre; sezon başında transfere 50 milyon Euro harcatan ancak bir türlü beklenen başarıyı sağlayamayan Portekizli çalıştırıcının senelik maliyeti de 12 milyonu buluyor.

En-Nesyri, Çağlar, Maximin, Oğuz, Krunic, Amrabat ve Levent gibi isimlere 50 milyonu aşkın bir ücret harcanırken geçen sene mumla aranınca oklar Mourinho'ya döndü.

Geçen sene İsmail Kartal döneminde ilk 16 haftada 43 puan toplanırken, istediği tüm oyuncular alınan Mourinho ise bu sezonun ilk karşılaşmasında 36 puanda kaldı.

UEFA Avrupa Ligi'nde Play-Off'a kalıp kalamayacağı da soru işareti olan F.Bahçe'nin Türkiye Kupası belirsizliği de sürüyor.

Tüm bu karamsar tabloda kaybedilen puanlar kadar oynanan futbol da beğeni toplamazken, dünyaca ünlü teknik adam Jose Mourinho'nun geleceği de sorgulanmaya başlandı.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.