İşte Fenerbahçe ve Galatasaray'ın şampiyonluk oranı! Puan tahminleri değişti

Trendyol Süper Lig'de 28. hafta heyecanı sona erdi. Özellikle şampiyonluk yarışı veren Fenerbahçe ve Galatasaray'ın, ligi tamamlayacağı puan tahmininde değişikliğe gidildi. İşte Fenerbahçe ve Galatasaray'ın yeni şampiyonluk oranları... | Son dakika Fenerbahçe ve Galatasaray haberleri (FB GS spor haberi)

Ünlü veri sitesi EuroClubIndex, 28. haftanın tamamlanmasının ardından Trendyol Süper Lig'deki şampiyonluk oranlarını güncelledi.

Buna göre Süper Lig'de sezon sonunda oluşacak puan durumu şöyle tahmin edildi.

Ntvspor'un derlediği haberde, Adana Demirspor'un ardından küme düşecek diğer takımlar Atakaş Hatayspor, Net Global Sivasspor ve Bellona Kayserispor olarak sıralandı.

Sipay Bodrum FK'nın ise ikili averajla ligde kalacağı öngörüldü.

Fatih Tekke yönetiminde yeni bir sayfa açan Trabzonspor'un ise ligi 50 puanla 7. sırada bitireceği tahmin edildi.

İkas Eyüpspor'un 56 puanla beşinci, Beşiktaş'ın 62 puanla dördüncü, Reeder Samsunspor'un 64 puanla üçüncü olacağı öngörüldü.

Fenerbahçe'nin ligi 88 puanla ikinci bitireceği tahmin edilirken, Galatasaray'ın 93 puanla şampiyon olacağı öngörüldü.

Galatasaray'ın şampiyonluk ihtimali yüzde 90.4 olarak açıklanırken, Fenerbahçe'nin oranı yüzde 9.6 oldu.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.