Macaristan Futbol Takımı nasıl? Kadroda hangi futbolcular var? Uluslar Ligi'nde nasıl sonuçlar aldılar?

Son dakika haberleri... A Milli Takım'ın UEFA Uluslar A/B Ligi play-off turunda rakibi Macaristan oldu. Bu eşleşme sonrası Macaristan Milli Takımı için arama motorlarından araştırmalar başladı. İşte merak edilen detaylar...

A Milli Futbol Takım'ımızın, UEFA Uluslar Ligi play-off turundaki rakibi Macaristan oldu. Peki, Macaristan Milli Takımı nasıl? Kadroda kimler var? Takımın güncel değeri ne? İşte yanıtlar...

Macaristan Milli Futbol Takımı'nın güncel piyasa değeri 126.95 milyon euro. Takımın en değerli oyuncusu ise 75 milyon euroluk değeri ile Liverpool kulübü futbolcularından Dominik Szoboszlai. Takımın yaş ortalaması da 27.5.

İŞTE MACARİSTAN KADROSUNDA BULUNAN OYUNCULAR👇🏼

KALECİLER:

Dénes Dibusz, Patrik Demjén, Péter Szappanos.

SAVUNMA OYUNCULARI:

Willi Orbán (Stoper), Botond Balogh (Stoper), Márton Dárdai (Stoper), Botond Balogh (Stoper), Márton Dárdai (Stoper), Kornél Szűcs (Stoper), Zsolt Nagy (Sol bek), Bendegúz Bolla (Sağ bek), Endre Botka, (Sağ bek), Loïc Nego (Sağ Bek), Attila Fiola (Sağ bek), Dániel Gera (Sağ bek).

ORTA SAHA OYUNCULARI:

Ádám Nagy (Ön libero), András Schäfer (Merkez Orta Saha), Mihály Kata (Merkez Orta Saha), Tamás Nikitscher (Merkez Orta Saha), Dominik Szoboszlai (On Numara), Kevin Csoboth (Sol Kanat), Szabolcs Schön (Sol Kanat), Roland Sallai (Sağ Kanat).

FORVETLER:

Barnabás Vargas, Zsombor Gruber, Levente Szabó.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.