Galatasaray'da teknik direktörlük için sürpriz aday: Roberto Donadoni!

Galatasaray haberi: Sarı-kırmızılılarda Dursun Özbek başkan seçildikten sonra teknik direktör arayışları sürüyor. Galatasaray'da gündeme gelen son isim ise İtalyan çalıştırıcı Roberto Donadoni oldu. İşte detaylar... (GS spor haberi)

Galatasaray, teknik direktör Domenec Torrent ile yollarını ayırmayı planlıyor. Sarı-kırmızılılar, şimdiden teknik direktör arayışlarına başlamış durumda.

İtalyan basınından Gianluca Di Marzio'nun haberine göre; teknik direktör Domenec Torrent ile yolları ayırmayı planlayan Galatasaray, İtalyan teknik adam Roberto Donadoni ile bir görüşme gerçekleştirecek. Bu görüşmede Galatasaray adına sportif direktör Pasquale Sensibile'nin yer alacağı ifade edildi.
Kulüpteki geleceği henüz belli olmayan Sensibile'nin, özellikle Donadoni'yi istediği ve görevde kalması halinde Galatasaray'ın yeni projesini Roberto Donadoni ile yürütme amacında olduğu belirtildi. Tüm planlarını kulüpte kalacakmış gibi yapan Sensibile'nin bugün öğleden sonra İstanbul'daki bir otelde Roberto Donadoni ile görüşeceği ve Donadoni'nin son olarak çalıştırdığı Çin kulübü Shenzen FC'nin ardından yeni takımının Galatasaray olabileceği öne sürüldü.

DONADONI KİMDİR?
9 Eylül 1963 doğumlu İtalyan teknik direktör, daha önce Bologna, Parma, Cagliari, Napoli, Genoa ve Livorno gibi takımları çalıştırdı. Donadoni, kariyerindeki ilk yurt dışı tecrübesini 2019 yılında çalıştırdığı Çin kulübü Shenzen FC ile yaşamıştı.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.