Galatasaray kasasını doldurdu! İşte o rakam

Süper Lig'in 38. ve son haftasında deplasmanda Konyaspor'u 3-1 yenerek sezonu şampiyonlukla tamamlayan Galatasaray, kasasını doldurdu. İşte sarı kırmızılıların kasasına girecek o rakam... | Son dakika Galatasaray haberleri (GS spor haberi)

Trendyol Süper Lig'in 38. ve son haftasında Galatasaray deplasmanda TÜMOSAN Konyaspor ile kozlarını paylaştı.

Sarı-kırmızılılar, rakibini 3-1 mağlup ederek puanını 102'ye yükseltti ve sezonu şampiyon olarak tamamladı.

Üst üste ikinci, toplamdaysa 24. şampiyonluğunu elde eden Cimbom'a galibiyeti getiren golleri Mauro Icardi (2) ve Berkan Kutlu kaydetti.

Sarı-kırmızılılar kazanılan şampiyonlukla dev bir gelir elde etti.

241 MİLYON TL KASADA

Galatasaray, elde ettiği şampiyonlukla 241 milyon lira geliri kasasına koydu.

Sarı-kırmızılı ekip, 38 milyon 30 bin lira lige katılım, 23 şampiyonluğu karşılığında 77 milyon 625 bin lira da "şampiyonlar payı" bedeli elde etti.

Cimbom şampiyonluğu garantilemesinin ardından 39,8 milyon liralık primin de sahibi oldu.

Böylelikle Galatasaray'ın bu sezonki yayın havuzundan geliri 241 milyon 291 bin lirayı buldu.

Yayın bedelinde federasyon ve alt ligler payı çıktıktan sonra kalan miktardan kulüplere belli kriterlere göre ödeme yapılıyor.

Buna göre lige katılım payı olarak 38 milyon 30 bin lira, daha önce yaşanan her şampiyonluk için 3 milyon 375 bin lira, her galibiyet için 2 milyon 488 bin, her beraberlik için ise galibiyet priminin yarısı ödeniyor.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.