TFF takım harcama limitlerini açıkladı! Fenerbahçe ve Galatasaray...

1 | 19

Türkiye Futbol Federasyonu Süper Lig ekiplerinin harcama limitlerini açıkladı. İşte TFF'den yapılan o açıklama:

Kulüp Lisans Kurulu, 28.12.2019 tarih ve 13 No'lu toplantısında Kulüp Lisans ve Finansal Fair Play Talimatı EK.XII/G bölümü uyarınca Süper Lig kulüplerinin Takım Harcama Limitlerinin artırım koşulları değerlendirilmiş ve 02.09.2019 tarihinde ilan edilen Takım Harcama Limitleri, İkinci Transfer ve Tescil Dönemi başlamadan aşağıdaki şekilde revize edilmiştir

Buna göre;

2 | 19

18.YUKATEL DENİZLİSPOR

78.184.551-TL

3 | 19

17.GENÇLERBİRLİĞİ

84.125.951-TL

4 | 19

16.GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş.

96.545.656-TL

5 | 19

15.GÖZTEPE A.Ş.

88.726.737-TL

6 | 19

14.KASIMPAŞA A.Ş.

90.647.027-TL

7 | 19

13.MKE ANKARAGÜCÜ

83.167.107-TL

8 | 19

12.DEMİR GRUP SİVASSPOR

82.439.445-TL

9 | 19

11.ÇAYKUR RİZESPOR A.Ş.

121.001.299-TL

10 | 19

10.İSTİKBAL MOBİLYA KAYSERİSPOR

69.092.764-TL

11 | 19

9.AYTEMİZ ALANYASPOR

100.032.618-TL

12 | 19

8.İTTİFAK HOLDİNG KONYASPOR

83.192.355-TL

13 | 19

7.ANTALYASPOR A.Ş.

59.355.091-TL

14 | 19

6.FENERBAHÇE A.Ş.

224.731.066-TL

15 | 19

5.BTC TÜRK YENİ MALATYASPOR

97.575.509-TL

16 | 19

4.TRABZONSPOR A.Ş.

126.552.658-TL

17 | 19

3.BEŞİKTAŞ A.Ş.

275.335.170-TL

18 | 19

2.MEDİPOL BAŞAKŞEHİR FK

179.821.014-TL

19 | 19

1.GALATASARAY A.Ş.

451.659.184-TL


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.