Başkan Şimşek’ten "Konyaspor-Fenerbahçe" maçının pazar günü oynanması talebi

Süper Lig'in 4. haftasında oynanacak olan Konyaspor - Fenerbahçe maçının ev sahibi takımın sahasının bakımda olması nedeniyle Eskişehir'de oynanması planlanıyor. 29 Ağustos pazartesi günü oynanacak mücadele öncesi Eskişehirspor başkanı Mehmet Şimşek'ten flaş bir öneri geldi. Şimşek, "Konyaspor - Fenerbahçe maçı 28 Ağustos pazar günü oynansın" dedi.

Eskişehirspor Başkanı Mehmet Şimşek, pazartesi günü Fenerbahçe ile Konyaspor arasında oynanacak maç öncesinde, "Madem Konyaspor ve Fenerbahçe maçı Eskişehir'de oynanacak, iki takım da deplasman yapacak. Bu maç pazar günü olmalıdır" diyerek TFF'ye seslendi.
Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasında Konyaspor ile Fenerbahçe karşı karşıya gelecek. 29 Ağustos Pazartesi oynanacak müsabaka öncesi, Konya Büyükşehir Stadyumu'nun zemin durumu belirsizliğini koruyor. Geçtiğimiz hafta Başakşehir ile olan deplasman karşılaşmasını Eskişehir'de oynayan Konyaspor'un, Fenerbahçe maçını da aynı sahada oynaması planlanıyor.
Karşılaşma öncesinde TFF'ye seslenen Eskişehirspor Başkanı Mehmet Şimşek, maçın pazar günü yapılması talebini dile getirdi. Sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Başkan Şimşek, "Madem Konyaspor ve Fenerbahçe maçı Eskişehir'de oynanacak, iki takım da deplasman yapacak. Bu maç pazar günü olmalıdır. Futbol şehri Eskişehir'de karnaval havasında bir maç olsun. Bu arada Eskişehir'in Eskişehirspor'u meşhurdur" ifadelerine yer verdi.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.