10 maç gününe ihtiyacımız var

TFF Başkan Vekili Servet Yardımcı, "10 maç gününe ihtiyacımız var. Haziran ortasında başlarsak, temmuz sonunda bitiririz. Seyircisiz oynama ise kesin” dedi.

TFF Başkan Vekili Servet Yardımcı, önceki gün futbolun paydaşlarıyla yapılan toplantıda TFF Başkanı Nihat Özdemir'in dile getirdiği önerinin detaylarını açıkladı. Yardımcı, "Nihat başkanımız bir öneride bulundu. Tüm bunlar, Sağlık Bakanlığı, Bilim Kurulu ve Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın kararlarıyla ortaya çıkacak. Nihat Bey'in düşüncesi, son gelişmeleri değerlendirelim, haziran ortasında ligleri başlatalım. 8 maç gününe ihtiyacımız var. 2 gün de kupa. Bir de final var. 10 maç gününe ihtiyacımız var. Haziran ortasında başlarsak, temmuz sonunda bitiririz. Gelecek hafta bununla ilgili daha net bir tablo çıkar. Planlama normal lig formatı üzerine. İstanbul veya Antalya diye bir planımız olmadı. Tabii şartlar bunu gerektirirse açık kapı bırakmakta fayda var. Seyircisiz oynama durumu kesin" ifadelerini kullandı.

27 MAYIS'TA BELLİ OLACAK
Atatürk Olimpiyat Stadı'nda oynanacak Şampiyonlar Ligi finalinin son durumuyla ilgili bilgi veren Servet Yardımcı, "Şu anda çok erken. Bu konu 27 Mayıs'taki UEFA toplantımızda ele alınacak. Ağustos ayına kadar şartlara bakılacak. Şu anda uçuş kısıtlamaları var, istediğiniz yere gidemiyorsunuz. Şu anda oynanamaz, çünkü kimse İstanbul'a gelemez. Hiçbir şekilde İstanbul mağdur olmayacak. Oynanmama gibi bir durum şu anda söz konusu değil" dedi.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.