Şampiyonluk oranları yenilendi! Fenerbahçe mi? Galatasaray mı?

Trendyol Süper Lig'de birbirinden çekişmeli maçların oynandığı 29. hafta geride kaldı. Fenerbahçe ve Galatasaray'ın şampiyonluk yarışı verdiği Süper Lig'de ise şampiyonluk oranları güncellendi. Peki hangi takım favori. Fenerbahçe mi? Galatasaray mı? Detaylar haberimizde...

Trendyol Süper Lig'de 2023-24 sezonunun 29. haftası oynanan çekişmeli maçlarla tamamlandı.

Geçen sezonun şampiyonu Galatasaray, sahasında Çaykur Rizespor'u konuk etti. Sarı-kırmızılılar, rakibini 6-2 mağlup ederek şampiyonluk yolundaki kritik bir virajı daha kayıpsız geçti.

Tecrübeli teknik adam İsmail Kartal ile beraber 9 yıllık süren şampiyonluk hasretini sonlandırmak isteyen Fenerbahçe ise sahasında Siltaş Yapı Pendikspor'u ağırladı. Kanarya, 1-0 geriye düştüğü maçta rakibini 4-1 mağlup ederek lider Galatasaray'ın arkasında şampiyonluk yarışını sürdürdü.

Galatasaray'ın 78 puanla lider kapattığı 29. hafta maçları sonrası ise şampiyonluk oranları da güncellendi.

Peki Süper Lig'de şampiyonluğun favorisi Galatasaray mı Fenerbahçe mi? İşte yeni oranlar...

Sivasspor: 2000

Başakşehir: 2000 (Bir önceki oran 500)

Antalyaspor: 1500 (Bir önceki oran 250)

Çaykur Rizespor: 1000 (Bir önceki oran 500)

Kasımpaşa: 500 (Bir önceki oran 250)

Trabzonspor: 250 (Bir önceki oran 50)

Beşiktaş: 250 (Bir önceki oran 50)

Fenerbahçe: 1.95

Galatasaray: 1.54

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.