Osimhen ve Cengiz Ünder şoku yaşadı! İşte yeni piyasa değerleri

Trendyol Süper Lig'de oyuncuların piyasa değerleri güncellendi. Galatasaray'ın dünyaca ünlü golcüsü Victor Osimhen ve Fenerbahçe'de forma şansı bulmakta zorlanan Cengiz Ünder en fazla değer kaybeden isimler oldu. İşte o liste... | Son dakika spor haberleri

Transfermarkt'ta Süper Lig'deki futbolcuların değerlerini güncellendi. Galatasaray'ın yıldız oyuncusu Victor Osimhen ve Cengiz Ünder en büyük düşüşü yaşayan isimler oldu. İşte piyasa değeri düşen isimler...

10- Alex Oxlade-Chamberlain (Beşiktaş) Yeni piyasa değeri: 3 milyon euro

Değer kaybı: 1.2 milyon euro

9- Serdar Saatçı (Trabzonspor) / Yeni piyasa değeri: 3.5 milyon euro

Değer kaybı: 1.5 milyon euro

8- Abdülkerim Bardakcı (Galatasaray) Yeni piyasa değeri: 7.5 milyon euro

Değer kaybı: 1.5 milyon euro

7- Hakim Ziyech (Galatasaray) Yeni piyasa değeri: 7 milyon euro

Değer kaybı: 2 milyon euro

6- David Datro Fofana (Göztepe) Yeni piyasa değeri: 10 milyon euro

Değer kaybı: 2 milyon euro

5- Mauro Icardi (Galatasaray) Yeni piyasa değeri: 15 milyon euro

Değer kaybı: 2 milyon euro

4- Fred (Fenerbahçe) Yeni piyasa değeri: 15 milyon euro

Değer kaybı: 2 milyon euro

3- Simon Banza (Trabzonspor)Yeni piyasa değeri: 15 milyon euro

Değer kaybı: 2 milyon euro

2- Cengiz Ünder (Fenerbahçe) Yeni piyasa değeri: 10 milyon euro

Değer kaybı: 4 milyon euro

1- Victor Osimhen (Galatasaray) Yeni piyasa değeri: 75 milyon euro

Değer kaybı: 25 milyon euro

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.