Trabzonspor - Gaziantep FK maçında dünya rekoru! Topun oyunda kalma süresi...

Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig'in 7. haftasında Şenol Güneş Stadı'nda Gaziantep FK'yı 90+8. dakikada Marc Bartra'nın attığı golle 3-2 yenerken karşılaşmada oyunun sürekli durması eleştiri oklarının hedefi olmuştu. Konuyla ilgili olarak çarpıcı bir istatistik dikkat çekti. Trabzonspor - Gaziantep FK maçında 56 dakika 43 saniye ölü zamanla dünyada bir ilk oldu. İşte detaylar...

Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig'in 7. haftasında Şenol Güneş Stadı'nda Gaziantep FK'yı 90+8. dakikada Marc Bartra'nın attığı golle 3-2 yendi.

Karşılaşma sonrası hakem Mete Kalkavan'a yönelik 'Bu kadar uzatma mı olur' eleştirileri özellikle sosyal medyada gündem oldu.

Fotomaç'ın haberine göre Karadeniz devinin taraftarı ise henüz 10. dakikada 2-0 öne geçen Gaziantep FK'lı oyuncuların hemen her fırsatta kendini yere attığını, çok vakit geçirdiğini ve futbol oynamadığını belirttiler.

Hatta taraftarlar uzun süre 'Yere yatsana' şeklinde tezahürat yaparak Gaziaptep FK'lı futbolculara ve teknik direktör Erol Bulut'a tepki gösterdiler. Aslında istatistikler de bu yönde.

Bordo-mavili takımın Gaziantep FK ile oynadığı maç 56 dakika 43 saniye oynanmamış. 90 dakikalık maçın 56 dakikasını ölü zaman olarak geçirildi. Mücadelede top sadece 33 dakikada 57 saniye oyunda kaldı. 56 dakika 43 saniye zaman geçirme bu alanda bir dünya rekoru olarak kayıtlara geçti.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.